שחלות פוליציסטיות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 28 ללא ילדים אובחנתי כסובלת משחלות פוליציסטיות במידה קלה התחלתי טיפול איקקלומין כבר 3 חודשים שבהם עשיתי מעקב זקיקים ואולטרסאונד ובדיקות דם בכל שלושת החודשים היה זקיק אחד שגדל בהדרגה והיגיע ל21 ממ ובמקביל גם בבדיקות הדם הE-2 גם עלה בהדרגה והיגיע בערך ל1200 והרירית היתה 6.6 כשהזקיק היה 21 קיבלתי אוביטרל ועשו לי הזרעה הזרע גם בסדר.אז מה זה בעצם אומר שכן בייצתי למרות שיש לי שחלות פוליציסטיות הרי למי שיש שחלות פוליציסטיות לא מבייצת? תשובתכם בבקשה
???