בנוגע להנחיות החדשות המגבילות טיפולי פוריות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, האם תוכל להסביר את התקנה לגבי מחזורי טיפול לאישה מעל גיל 42 "הגבלה נוספת היא על נשים בגילאי 42 ומעלה. החוזר קובע כי נשים בגילאים אלו יוכלו לעבור מקסימום שלושה מחזורי טיפול בהם לא הגיעו למצב של החזרת עוברים, בעוד שהיום אין הגבלה כזאת כלל. את החוזר הוציא פרופ' ארנון אפק, ראש מינהל רפואה במשרד הבריאות." האם זה אומר שמי שעברה את גיל 42 ותעבור טיפול, יוחזרו עוברים אבל לא יקלטו - האם היא תוגבל ל 3 או שתוכל להמשיך עד 6 טיפולים בשנה??
לקריאה נוספת והעמקה
הכוונה שאם בשלושה מחזורים לא יושג אף עובר הראוי להחזרה יצטרכו לשקול הפסקת הטיפולים.
(מספר מקשר)