שאלה: מה קורה לי בגוף?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פרופסור בוקר טוב. אני מטופלת פוריות מזה שנה וחצי. במשך כל חיי היו לי מחזורים סדירים, 28 יום כמו שעון. בחודש שעבר לא עשינו טיפול (אנחנו לא עושים מדי חודש) ודווקא עכשיו יש לי איחור של כמעט שבועיים בווסת. בדיקות הריון ביתיות יצאו שליליות. בא"ס נצפתה רירית עבה (9.5 מ"מ) ושני זקיקים עכורים וישנים לדברי הרופא. יש לי הפרשות מרובות, מימיות ושקופות, וחזה מעט רגיש. אין לי תחושה שאני עומדת לקבל. מה קורה פה? האם יכול להיות שלא בייצתי החודש? למה זה קורה פתאום? אני ממש מוטרדת, אשמח להתייחסותך. תודה