רירית בעייתית ופרוגילוטון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, אני בת 37+ עברתי 3 הפלות( הראשונה בגרידה, השניה ציטוטק והשלישית טבעית) ומאז רק הריונות כימיים ( החל משבועיים ועד ליומיים) כבר שנה. אחרי ההפלה ה2 (לפני שנה בערך)בצעתי היסטרו אבחנתית שהייתה תקינה ועברתי את כל הבדיקות להפלות והן היו תקינות. הדבר היחיד שהיה זאת רירית "בעייתית" 6.5 ביום הביוץ( מעקב של כמה חודשים) כשלפני ההפלות יצא לי לבדוק כמה פעמים והיא הייתה הרבה יותר "עשירה". הרופא המטפל טוען שהגרידה כנראה פגעה ברירית וטוען שהכימיים וההפלות בגלל הרירית ורשם לי פרוגילוטון. התחלתי החודש ( 2 חבילות במקביל- בהמלצת הרופא כמובן) והיום י"מ 12 נצפתה רירית 7 ( שזה יפה) זקיק 15 בשמאל וזקיק 12 בימין( חוץ מהפרוגילוטון אני לא מקבלת הורמונים). האם אפשר להרות עם פרוגילוטון? למה ללא ההורמונים היא לא צומחת? האם הפרוגילוטון "מרפא" את הרירית ובחודשים ללא פרוגילוטון יש סיכוי שהיא תצמח? ( האמת שאני לא מתה על ההרומונים האלה, הם ממש עושים אותי "ריגשי" ): ) אגב, הברור היחיד שלא עשיתי הוא יועץ גנטי אבל יש לי כבר 2 ילדים.... תודה
הפרוגילוטון לא "מרפא" את הרירית, אבל עשוי לאפס אותה ולשפר את התגובה שלה להורמונים.