כאבים בצד אחרי הזרעה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי פרופ יום שלישי שעבר, לפניי חמישה ימים עברתי הזרעה. הביוץ התקיים בשחלה השמאלית. יש לציין שהייתי חולה שבוע ועכשיו ביומיים האחרונים משתעלת המון. יש לי ממש כאב בצד ימין בייחוד שאני משתעלת. רציתי לשאול: 1. האם זה נורמאלי להרגיש מיחושים מידי פעם אחרי הזרעה? 2. האם זאת סיבה לדאגה הכאבים שיש לי בצד ימין בייחוד שיש שיעול? אפשר לומר שאולי זה מהשיעול אבל אני חוששת שאולי זה זיהום? או משהו כזה? תודה על תשובתך!!
1. מיחושים קלים, כן. 2. אם הכאבים עזים ומתמידים כדאי לפנות לרופא המטפל לבדיקה.
(מספר מקשר)