כדורים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי אני בת 29 לאחר 9 חודשי נסיון כניסה להריון רופא הנשים שלי המליץ לי על כדורי איקקלומין ועוד כדור נוסף שאחראי לעיבוי רירית הרחם. האם כדורים אלו גורמים למצב של ריבוי עוברים? מאחר ואני ובעלי שנינו בבריאות תקינה ואין חליהל בעיות בפוריות. מה הסיכוי לקבל תשובה חיובית החודש בעקבות נטילת כדורים אלו? כן קראתי שהסיכוי גבוה יותר עם הכדורים שאלתי היא יש בי חשש גדול שהכדורים האלו יסכנו אותי , תופעות לוואי מאחר ואני כבר סבלתי בעבר בעקבות נטילת מוסקול וארקוקסיה. הכדורים הללו לא מכסוכנים יתר על המידה נכון? והאם נכון שהרופא יוכל לתת לי להשתמש בכדורים אלו פעמיים בלבד? שמעתי שאח"כ הרופא שלי יעבור איתי לשיטות אחרות.
אני מציע שתקראי במדור תרופות פריון http://www.baby4u.co.il/article.aspx?id=955 על התרופה.