רק כדי להיות בטוחה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מטופלת שלך בציבורי. סיימתי גלולות ואני אמורה להתחיל דקא עם המחזור ולצרף גונאל בהמשך. אני עם רזרבה נמוכה. אמרת לי לקחת את הדקא ביום הראשון של הדימום הרציני. אז היום התחיל דימום, עדיין לא רציני, אני מניחה שיתחזק במשך היום, אבל לא ברור לי אם זה היום הראשון או שרק מחר יהיה הראשון. האם עדיף לקחת את הדקא כמה שיותר מוקדם או דווקא למשוך עוד יום? נראה לי שהפרוגסטרון עדיין קצת גבוה (חום השחר 36.5), והיום שבת אז רק מחר אני אוכל לבדוק דם. אז זה צריך להיות אחרי שהפרוג' יורד או שדווקא עדיף לפני? לעשות מחר בדיקות ולחכות להוראה שלכם או להתחיל היום? תודה
האמת שזה לא ממש קריטי אם תתחילי היום או מחר, אז תבחרי את המועד שיותר נוח לך להתחיל.