פרופיל הורמונלי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 39 פרוטוקול אחרון עם גונאל אפ ניכשל בגלל חוסר תגובה של הגוף שלי זקיקים לא גדלו ואסטורדייל נמוך מאוד. עכשיו קיבלתי מחזור שוב וביום ה3 אלה התוצאות Tsh 2.260 Lh 4.3. FSH 5.8. Progesterone 0.67. E2 244.5. האם זה תקין ואוכל להתחיל פרוטוקול לivf ???? הרופא שלי אומר שהאסטרודייל מאוד גבוהה מה זה אומר??? קצת קשה לי לתקשר עם הרופא ואני לא יכולה להחליף רופא כרגע.
כאשר האסטרדיול גבוה בתחילת המחזור זה עלול להעיד על רמות FSH שעלו בשלב מוקדם.
אני עדיין לא מבינה מה ה אומר ומה ההשלכות של E2 גבוה ביום 3 האם אין ביציות או שהם כבר היתפתחו
מה זאת אומרת רמות fshשעלו מוקדם? באופן כללי?? מה, שהרזרבה השחלתית מתחילה להיגמר?