רחם שרירן
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מה זה רחם שרירן? זה מצב קבוע או שזה לפי תקופות? איך מזהים את זה - באולט' או בהיסטרו'? תודה.
רחם שרירני הוא רחם שממנו יוצאת רקמת שריר מוגדלת (גידול), אחת או יותר, שיכולים לגדול בתוך הרחם ובד"כ לא מזיקים. לא מדובר בתופעה חולפת, אך כאשר מגיעים לגיל בלות שבו אין מחזור חודשי המגביר את הרגישות של השרירנים להורמונים, השרירן יכול להתכווץ ולהיות קטן יותר ממה שהיה בגיל הפוריות. את השרירן אפשר לראות בשתי הבדיקות שציינת, אך בהיסטרוסקופיה רואים אותו יותר בבירור.