ציטוטק
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, יום רביעי שעבר קיבלתי ציטוטק בשל חוסר דופק שבוע 8+3 (שבוע לפני כן נצפה דופק) וביום ראשון השבוע נבדקתי רירית בעובי 16 והעובר כבר לא היה כלל וקיבלתי מנה נוספת. היום נבדקתי ונאמר לי שאני "נקייה לחלוטין". מתי פעם הבאה שאני יכולה לחזור לטיפולי פוריות (עכשיו בוודאי יפנו אותי להפרייה חוץ גופית כי סיימתי שלוש נסיונות של הזרעות/ באופן טבעי,(לא נמצא שום סיבה רפואית שאני לא מצליחה להרות בגינה) וגם יש לי הפרשות חומות ריריות פתאום. זה תקין ?
לקריאה נוספת והעמקה
צפוי שאחרי הפלה יהיו לך הפרשות חומות. אחרי הווסת הבאה תוכלי לחזור לטיפולי פוריות.
(מספר מקשר)