בהמשך לfsh תקין
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
צודק פרופסור עדיף לדעת מה בדיוק הרזרבה כדי שלא נבזבז זמן בטיפולים מיותרים, כל עוד שאני צעירה בת 26... כי הזמן עף מהר, אין מקום ללחץ אבל גם לא לשאננות. בעיקרון נאמר לי שהאי פריון נובע מחצוצרה חסומה והתחלתי עם זריקות גונל 50 משולב עם הזרעה. נאמר לי כי תגובה של 5 זקיקים במיעוט הורמונים זה תגובה מצויינת וזה מהווה את המדד, האם זה נכון? אבל עדיין אני מעדיפה להעריך את המצב כדי שאם יש מעט זמן לגשת ישר להפריות( בגלל שיש רק חצוצרה אחת וכל עוד המצב תקין), זאת החלטה טובה ? ואיפה אני יעשה את הבדיקה, ומה צריכים להיות הערכים מעל 1? ....... ממש תודה לך על כל העזרה אתה קסם