למה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
למה יש רופאים שדוגלים בשיטת פיפל שבוע לפני החזרה (והם מצליחים כי הנשים נקלטות, זה ממש מוצלח) ולמה יש רופאים שמתחלחלים מהמחשבה על זה? תודה
יש גם נשים שנוסעות לקברי צדיקים והן מצליחות כי הנשים נקלטות (בעצמי ראיתי הצלחות כאלה), ובכל זאת קופות החולים מסרבות לממן הסעות המוניות לקברי צדיקים. יש רופאים שמתעקשים שיציגו בפניהם הוכחות מחקריות שיש הצלחות מעבר לצפוי (ואף אחד לא טוען שהפיפל מונע היריון). עד כה הצטברו דווקא לא מעט עדויות שהפיפל הינו בעל ערך, אבל איכות המחקרים עדיין די נמוכה, ולא כל הרופאים התעקשו שזה מועיל יותר ממזיק (ויש גם דיווחים נדירים על נשים שסבלו מזיהומים קשים ברחם בעקבות ביצוע פיפל).