שאלה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוקטור עברתי הפלה ב- 1.12 , הפלה טבעית בעקבות הריון כימי. אני נשלחתי לבדיקות של פרופיל הורמונלי. נאמר לי לעשות אותן ביום השלישי למחזור. ביום ראשון ה- 5/1 הייתי בטוחה שאני מקבלת ..התחילו לי הפרשות חומות מעטות וקצת כאבי בטן..וזהו. היום כבר ה- 8/1 יום רביעי ולמעט כאבי בטן קלים אין דימום. האם לדעתך זה תקין? ושאלה נוספת במידה ואקבל מחר . האם ניתן לעשות את הפרופיל ההורמונלי ביום הרביעי למחזור (כי היום השלישי למחזור יצא שבת). תודה
קשה לדעת מבלי לבדוק אותך מה הסיבה לכאבי הבטן. ניתן לעשות את הפרופיל ההורמונלי ביום הרביעי למחזור.
(מספר מקשר)