ערכים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני צריכה לקבל מחזור בכדי להתחיל טיפול IVF וכרגע הוא מאחר לי. בטא שלילית. נאמר לי לבצע בדיקת דם ואולטרסאונד,ובמידה והרירית דקה ואין זקיקים ורמת ההורמונים נמוכה אפשר להתחיל את הטיפול 1. מה הערך המקסימלי של רירית דקה לתחילת טיפול? 2. מהם ההורמונים שבודקים ומה הערך המקסימלי כדי להתחיל טיפול? 3. אם הנתונים לא מאפשרים להתחיל טיפול איזה כדור כדי לקחת כדי לקבל מחזור?
1. 4-5 מ"מ בד"כ. 2. בד"כ מצפים לערכי פרוגסטרון (<2) ואסטרדיול (<200 פיקומול לליטר) נמוכים. 3. לפי עובי הרירית, גלולות או פרוגסטרון.
(מספר מקשר)