ivf
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, סבב שני, פרוטוקול קצר, בת 31- להלן שאלותי: 1. מהו ערך פרוגסטרון ממנו מתזמנים את השאיבה? האם ערך של 3.6 מעיד על ביוץ? 2. האם תיתכן הקטנה ברירית הרחם? אתמול נבדקתי והיתה רירית 9 מ"מ והיום 7.6. מה משמעות הדבר? 3. באולטרסאונד שעשיתי היום לא חל שינוי מהותי בזקיקים מאתמול . גדילה של 1 מ"מ ונוסף זקיק של 10 מ"מ (סה"כ כ- 9 זקיקים). הטכנאית אמרה שלא מעיד על סימן חיובי. יש לציין כי אני נוטלת 1 צטרוטייד ו- 300 מונפור. אודה לתשובותיכם לחוצה מאוד
1. לא מתזמנים את השאיבה על פי ערך פרוגסטרון. ערך של 3.6 ננומול לליטר לא מעיד על ביוץ. 2. זה בד"כ הבדל בנקודה שהבודקות מדדו. 3. צריך לוודא עליה של ערכי האסטרדיול במקביל.