מה הכוונה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. הייתי אצל הרופא . אני פוליציסטית וכבר שלושה חודשים לא הגיע מחזור ואני גם לקחתי קצת הפסקה מהטיפולים. הרופא עשה אולטרסאונד ואמר שהכל תקין ושהרחם מעט מוגדל אבל שאין מה לדאוג והכל תקין. מה זתומרת רחם מוגדל?? זה בסדר? זה רופא ממש פדנט אבל הוא מיהר אז מה זה אומר רחם מוגדל? תודה ושאלה שנייה : איך אדע מתי יגיע המחזור הזה? תודה חשוב לציין שצילום רחם והיסטרוסקופיה תקינים לגמרי.
אני מניח שהרופא התרשם שהרחם שלך גדול מהממוצע, אך לא באופן מדאיג. את יכולה לעשות בדיקת דם לאסטרדיול ופרוגסטרון לראות האם המחזור בקרוב מגיע.
שהרחם שלי מוגדל מעט. יתכנו תקופות מסויימות שהרחם נראה מעט מוגדל יותר ואחר כך חוזר לגודל הרגיל שלו? זה מדאיג? לא ילדתי עדיין ולא הייתי בהיריון. תודה