חלב בשדיים וכניסה להריון - שאלה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
צוות יקר, מאז שהפסקתי להניק את בתי הקטנה, לפני כארבע שנים, עדיין יש לי חלב בשדיים. זה לא מפריע לי, ולכן לא טרחתי להפסיקו. אני מתכננת עוד הריון, והבנתי שייתכן שיש לי עודף פרולקטין, שעלול להוריד את סיכויי להרות. האם זה נכון, ואם כן, מה עלי לעשות כדי להגדיל את הסיכויים להריון? יש לי מחזור תקין, כל 28 יום, ביוץ ביום ה-13-14, ובדיקות הפוריות ההורמונליות שעשיתי תקינות (אם כי בדיקת פרולקטין לא עשיתי, כי שכחתי לציין את עובדת החלב בשדיים בפני רופאי). אודה מאד על תשובתכם!
אם המחזור שלך תקין זה לא אמור להוות בעיה, אבל את תמיד יכולה לעשות בדיקת דם לפרולקטין.
(מספר מקשר)