שאלה

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

01/01/2014 | 10:36 | מאת: אני

מה עדיף יותר - החזרת מוקפאים על בסיס טבעי או הורמונלי? הבעיה היא קליטה להריון. הכל תקין מעבר לזה. בת 35. תודות!

תלוי בסדירות המחזור הטבעי, עובי הרירית וכו'.

01/01/2014 | 14:27 | מאת: אני

אז מה מומלץ?

מה שהרופא חושב שהכי מתאים עבורך.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית