בטא הוכפלה צריך עוד?

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

31/12/2013 | 21:58 | מאת: בטא הוכפלה

שלום רב פרופ', בדיקת בטא ראשונה חיובית, שניב הוכפלה. אמרו לי לבוא עוד שבועיים לדופק ולא לבדוק יןתר בטא. האם בכל זאת לא כדאי לבצע בדיקת בטא נוספת?

לקריאה נוספת והעמקה

לא.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית