מעבדות שונות-בטא

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

31/12/2013 | 21:56 | מאת: דיווה

שלום רב פרופ', התחלתי פתאום לדאוג . ביצעתי 2 בדיקות בטא במעבדות שונות. ראשונה ב22.12 בטא 125 נבדקה באסותא, בדיקה שניה בקופח של כללית ב24.12 בטא 349. האם יש לדאוג כי בוצעו במעבדות שונות? האם יש לבדוק בטא נוספת?

אין צורך.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית