מחזור אחרי צייטוטק וקואנזים Q10
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, (מצטערת שיצא קצת ארוך...) בת 40 (מלפני 3 שבועות :-)) פרופיל הורמונלי מצוין, בריאה מאוד. שאיבה ראשונה נשאבו 24 (!) ביציות וגודלו 5 בלסטוציסטים. הוחזרו 2, אחד נקלט עם בטאות יפות, אבל לא התפתח. החלטתי להמנע מהפלה כירורגית, וקיבלתי צייטוטק ב20.11. יצא שק הריון (שלם ומבהיל!) ודימום נמשך כשבועיים לאחר מכן. מעקב באולטראסאונד בתאריך 3.12 הראה רקמה של כ1.5 מ"מ ובטא 940; אולטראסאונד לפני שבוע סטטי, ובטא 120. 1) האם אני צריכה לדאוג מכך שלא קיבלתי עדיין מחזור? 2) התחלתי לקחת Q10 לפני כשבועיים. אני יודעת שאין ראיות חד משמעויות ליעילות של הקואנזים בפוריות נשית, אבל בכל זאתכמה זמן לפני תחילת טיפול הIVF הבא יש לקחת אותו כדי שיהיה בכלל סיכוי שהוא ישפיע?
1. אחרי שהבטא תתאפס יגיע המחזור. אין סיבה לדאגה. 2. מאחר ואין אף מחקר בנשים, הרי שהניחוש שלך טוב כמו שלי.