מחזור אחרי צייטוטק וקואנזים Q10

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

31/12/2013 | 12:41 | מאת: לילי

שלום, (מצטערת שיצא קצת ארוך...) בת 40 (מלפני 3 שבועות :-)) פרופיל הורמונלי מצוין, בריאה מאוד. שאיבה ראשונה נשאבו 24 (!) ביציות וגודלו 5 בלסטוציסטים. הוחזרו 2, אחד נקלט עם בטאות יפות, אבל לא התפתח. החלטתי להמנע מהפלה כירורגית, וקיבלתי צייטוטק ב20.11. יצא שק הריון (שלם ומבהיל!) ודימום נמשך כשבועיים לאחר מכן. מעקב באולטראסאונד בתאריך 3.12 הראה רקמה של כ1.5 מ"מ ובטא 940; אולטראסאונד לפני שבוע סטטי, ובטא 120. 1) האם אני צריכה לדאוג מכך שלא קיבלתי עדיין מחזור? 2) התחלתי לקחת Q10 לפני כשבועיים. אני יודעת שאין ראיות חד משמעויות ליעילות של הקואנזים בפוריות נשית, אבל בכל זאת—כמה זמן לפני תחילת טיפול הIVF הבא יש לקחת אותו כדי שיהיה בכלל סיכוי שהוא ישפיע?

1. אחרי שהבטא תתאפס יגיע המחזור. אין סיבה לדאגה. 2. מאחר ואין אף מחקר בנשים, הרי שהניחוש שלך טוב כמו שלי.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית