כתם בהיר לאחר החזרת 3 עוברים

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

31/12/2013 | 11:16 | מאת: סמנתה

שלום רב ביום ראשון הוחזרו 3 עוברים (IVF) הבוקר ממש עכשיו אני רואה כתם בהיר מאוד וקטן על התחתונית, אני מרגישה קצת לחץ באיזור צידי הגוף , האם זה אומר משהו? אני מקבלת כל 3 ימים אוביטרול כתמיכה . אודה לתשובתכם המהירה. תודה רבה

לא נדיר שיש בשלב זה קצת הפרשות.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית