כמה זמן לוקחים אסטרופם
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בתכנון המקורי הונחתי לקחת 2 איקקלומין מהיום החמישי למחזור למשך 5 ימים ו 2 אסטרופן 2 MG למשך 10 ימים מהיום ה-11. ביום ה 10 שונתה ההנחייה (רירית 4 וזקיק 23). נאמר לי להתחיל לקחת אסטרופם כבר ביום ה 10 3 פעמים ביום ולהזריק אוביטרל בערב ולהגיע להזרעה כעבור 36 שעות. שאלתי - עד מתי אני אמורה לקחת אסטרופם. אחות אחת אמרה 7 ימים ואחות אחרת אמרה שעד למחזור בתקווה שלא אקבל מחזור. מה נכון? מה נהוג? אני מתקשה להשיג את הרופא שלי. תודה
אני מבייצת גם ללא איקקלומין אבל לא כ"כ חזקה ברירית רחם....