האם ידוע באם עשיית הסכם עם מישהו מבוגר לשם
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הבאת ילד, ללא צורך בתמיכתו, רק לשם הנוהל. יעשה אותי במעקב של רשויות הרווחה, והרי מי יודע שאני מחזירה לו או לא גובה ממנו אגורה. או שמא אחשב "עבריינית" ואז רשויות הרווחה יקחו את הילד? או כדאי לעשות קודם כל ב. זרע לאדם אחרי 60? מה ה% הצלחה עם זרעים מבוגרים? מחשבות שצצות תיאורטית, פשוט כדי שלא יברח.
רשויות המדינה לא מתעסקות בזהות בעל הזרע שאתו הרית. עם זאת, במידה ולא תוכלי לכלכל אותו, הילד יוכל לתבוע את האב הביולוגי למזונות. רוב הגברים אחרי גיל 60 עדיין פוריים.
(מספר מקשר)