דימום בין ויסתי במהלך טיפולי ivf
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 35 ולפני חודשיים עשיתי טיפול ראשון ב ivf שכשל. בתמיכה של אנדומטרין וזריקות פרוגסטרון. מאז התחילו לי דימומים בין ויסתיים עד כדי כך שביטלו לי ברגע האחרון את החזרת העוברים אתמול כתוצאה מדימום חזק. הדימום עדיין נמשך ומתחזק. אני מאד לחוצה ולא יודעת לאיזה כיוון לחשוב, ממה זה נובע. זו פעם ראשונה שקורה לי דימום כזה ללא קשר לווסת. לייבת לציין שהווסת שלי סדיר. אשמל לעצתכם ממה זה יכול לנבוע. כמו כן לפני שלושה חוד עדית בדיקת פאפ ויצא תקין. האם יכול להיות שלאחר הטיפול שעברתי, התפתח שם משהו גידולי? תודה רבה מראש נויה
כדאי לעשות הערכה הורמונאלית ובמקביל בדיקה של הרחם בעזרת אולטרה-סאונד והיסטרוסקופיה.