אוכל מקולקל לחוצה מאד
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 4 ובטעות אכלתי אוכל מקולקל ששהה בחוץ בלילה ונדף ממנו ריח לא טוב. מדובר בבורגול ועדשים ללא בשר. אחרי שהבנתי שאולי פגעתי בעובר הלכתי והקאתי אבל אני מאד חוששת מכיוון שכבר עברתי הפלה של עובר ללא דופק. האם יכול להיות שבאכילת האוכל המקולקל הזה הכנסתי רעל שיכול לפגוע בהתפתחות של עובר תקין? אני חוששת שאם חס וחלילה גם הפעםהדופק יהיה חלש אחשוש שמשהו במה שאכלתי, איזה חיידק, אולי פגע בו.... יש איזושהי פעולה שעליי לבצע כדי למנוע מצב כזה? להחזיר את הגלגל אחורה אני כבר לא יכולה לצערי. ...
לקריאה נוספת והעמקה