בדרך להתעבר
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 38 וחצי,רווקה, עברתי אתמול שאיבת ביציות והקפיאו לי שישה עוברים ממנת זרע,במטרה שאם לא אמצא בן זוג בשנתיים הקרובות אחזיר אותם. לפני שאני עוברת שאיבה נוספת, כדי להגדיל את סיכויי, אני מתחילה לחשוב בכוון של להתעבר בשנה הקרובה, ואני רוצה לדעת מה עדיף לי מבחינת סיכויי ההצלחה להריון, ומבחינת הטיפולים, כי אני מעדיפה כמה שפחות טיפולים "אגרסיביים" לגוף, וכמובן משיקולי כלכלה.... האם להחזיר עוברים שהקפאתי, האם להתחיל בהזרעות תוך רחמיות או האם לשאוב להפריה חוץ גופית? אשמח לתשובה שתבהיר לי קצת את העניינים בשלב הזה, תודה וברכה.
נראה שהכי סביר להתחיל בהזרעות תוך רחמיות, מאחר ולא ברור לי כלל מדוע עד זקוקה כעת לטיפולי הפריה.