אמבריוסקופ
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מה זה? שאלתי את הרופא שלי והוא אמר שזה קשקוש מוחלט. אני לא מבינה למה הוא חושב ככה. האם זה פשוט נותן לי תמונה של העובר בהחזרה? ראיתי באינטרנט כתבות ולא ממש הצלחתי להבין. אני עוברת שאיבה בקרוב, איך מארגנים שהעוברים שלי יהיו בכזה?
תוכלי לקרוא על האמבריוסקופ ואף לראות סרטון וידיאו חדש ב- http://www.baby4u.co.il/article.aspx?id=996 לטעמי זו דווקא פריצת דרך מבטיחה, למרות שאנחנו עדיין לומדים את יתרונותיה.
(מספר מקשר)
אבל מה אכפת לנו לנסות אחרי הרבה מאד כשלונות.. בין כה הכל זה ניסוי וטעייה.