צירוף מקרים או קשור?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני אחרי הזרעה, ואחרי גירוי יתר אבל עכשיו הכאבים פחתו. אני 10 ימים אחרי ההזרעה וכבר 3 ימים שאני מרגישה בלב הרגשה כמו של בזמן התרגשות. כאילו הלב פועם חזק, אם אני מדברת מרגישה שזה מתחזק עוד יותר, לפעמים אפילו מכביד קצת על הנשימה. הרגשה כאילו אני נורא מתרגשת... אבל בעצם אני לא, זה רק פזיולוגי. בדקתי דופק ולחץ דם הרבה פעמים גם בזמן ההרגשה הזו והכל תקין. 1. האם יש קשר כלשהו לטיפולים שעברתי או לכל הסיטואציה? האם יש צורך להתייחס לתופעה או שיעבור? 2. האם כאבים בגב תחתון קשורים להורמונים ולגירוי היתר אפילו שכאבי הבטן עברו?
לקריאה נוספת והעמקה