אוף

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

15/12/2013 | 10:43 | מאת: מתוסכלת

מישהי יודעת אם יש בספרות המקצועית של הפריון סיבות לאי קליטה כשהזרע מצוין, הביצית טובה (לפחות כך ידוע), הפריות בדרגות גבוהות וכל התנאים מתקיימים ברחם

בד"כ זה קשור לאיכות הגנטית של הזרע ובעיקר של הביצית.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית