הנצה

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

15/12/2013 | 09:10 | מאת: לילוש

האם הנצה עלולה לפגוע בעובר? או באופן בכללי, מה החסרונות של הנצה? הרי אם זה מגדיל את הסיכויים, למה בעצם לא עושים הנצה תמיד?

בידיים מיומנות הסיכוי לפגיעה בעובר אפסי. יש יחידות בחו"ל שעושים הנצה תמיד.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית