שלום פרופסור

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

14/12/2013 | 21:24 | מאת: אילי

אני בת 32, ללא הריונות, אחרי 5 סבבי IVF ללא מוקפאים לאחר כל סבב. נאמר לי אחרי הסבב השני שאיכות הביציות נמוכה. 1)מה זה אומר והאם זה בר טיפול? הרופא המטפל לא נתן לי תשובה לגבי זה. 2)האם יש טעם להמשיך בטיפולים ולשאוב את הביציות? 3)האם שאיבה של כל כך הרבה ביציות בבת אחת בכל סבב לא תגרום להופעת גיל הבלות מוקדם יותר??

לקריאה נוספת והעמקה

1. קשה לדעת ללא דוחות המעבדה שלך, אבל לעתים זה מתייחס לאיכות הגנטית של העוברים. 2. טחן לי מספיק נתונים על מנת לענות לך. 3. לא, אנחנו שואבים רק ביציות שממילא הבשילו באותו מחזור והיו ממילא אובדות לעד באותו החודש.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית