התייעצות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום עברתי ivf פעם אחת ונקלט הריון שהסתיים ללא דופק אני לקראת טיפול שני , מה עליי לבקש בדוחות ? בפעם הראשונה לא קיבלתי דוח ולא ידעתי חוץ מזה שהוחזרו 2 עוברים ומוקפאים 2 האם הטיפול השני מבחינת זריקות ותרופות אמור להיות שני? מדוע ההריון לא מתפתח כראוי בטא נמוכה האם זה טוב כפעם ראשונה כי הרופא אמר לי שאם נקלט הריון מפעם ראשונה זה כבר אומר משהו ? מהם הסיכויים שלי לפעם שנייה והאם הסיכוי גובר בכל טיפול ? אני בת 32 ללא כל בעיות . בעית זרע בספירה ובתנועה ,תודה
לא כל עובר שנקלט ממשיך להתפתח, אבל זה בד"כ לא קשור אליך אלא לאיכות העובר. עצם העובדה שנקלטת בפעם הראשונה, אכן מהווה דבר חיובי מבחינת איכות העוברים שלך.