אין ביוץ לאחר הריון כימי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 27, לפני 26 ימים קיבלתי וסת יחד עם תוצאת בטא חיובית נמוכה. שבוע לאחר מכן, לפני 18 ימים, התאפסה הבטא. מאז אין ביוץ. היום בדיקת אולטרסאונד הראתה רירית דקה מאוד ואין סימנים לביוץ-אין זקיק. האם זה תקין? למיטב הבנתי אם יתרחש ביוץ יחלפו לפחות עוד שבועיים וחודש סהכ עד למחזור. האם יתכן שאמצא פוליצסטית למרות שעד כה היו ביוצים סדירים, מחזור כל 32 יום?! אני חוששת שמא משהו לא תקין.. יש אפשרות להקדים את הוסת?תודה רבה!!
אפשר בעזרת גלולות להקדים את הווסת או עם תרופות להשראת ביוץ להקדים את הווסת ובעקבותיה את הווסת.
(מספר מקשר)