שילית פתח מרכזית מדממת
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופ' זיידמן, מטופלת שלך לשעבר. הריון שבוע 10, מוקפא, החזרה על בסיס מחזור טבעי. בשבוע 10 להריון. עקב יחסים (לא מלאים) התחלתי לדמם, ניגשתי למוקד ואובחנתי שיש לי שילית פתח מרכזית שמכסה את צוואר הרחם. הורו לי על מנוחה. עובר נמצא תקין. רופא הנשים המליץ לקחת 3 פעמים ביום אנדומטרין למשך כשלושה שבועות. 1. האם יש סכנת הפלה? 2. האם לדעתך צריך לקחת 3 פעמים ביום אנדומטרין? 3. למה יעזור האנדומטרין? 4. כמה ימי מנוחה נדרשים? תודה
1. כל דימום משמעותי בהיריון עלול לאיים על ההיריון. 2. זו אפשרות. 3. להרפות את שריר הרחם. 4. תלוי כמה זמן הדימום נמשך.
(מספר מקשר)