גלולות למניעת הריון- Cerazette
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פרום' זיידמן שלום, בהמשך לשאלותי על גלולות ה- Cerazette: אני לוקחת אותן חודשיים ובחודש השני (זה שעכשיו הסתיים) היו לי שלושה מחזורים של דימום שכל אחד נמשך שבוע והיתה בינהם הפסקה של קצת פחות משבוע בין מחזור אחד לשני. אני יודעת שתופעת הלוואי של הגלולות היא שהדימום איננו צפוי, אך האם דימום כזה הוא מתאים לתופעת הלוואי הוא שזה משהו שכדאי לבדוק. תודה רבה על כל העזרה
זו באמת המגבלה של גלולות מסוג זה, אבל אם את מוטרדת תמיד כדאי לפנות לרופא לבדיקה.
(מספר מקשר)