סיכון להפלה שבוע 6 3
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. אני בשבוע 6 3. בבדיקת אולטרסאונד הרופאה צפתה בשק הריון אליפטי. נראה עובר. טרם נבדק דופק. בשבוע האחרון היה לי דימומים פעם ביום. לא דימום רציני. הרופאה אמרה שיש חשש גדול להפלה ונתנה לי תרופה בשם אנדומטרין. אני בלחץ. מפחדת כל הזמן שפתאום תהיה לי הפלה ולא יודעת מה לעשות. אשמח לייעוץ. האם הסיכוי להפלה באמת מאוד גבוה? מה לעשות במידה ויהיה לי דימום מסיבי? לנסוע לבית חולים? זה הריון רביעי. שלושה קודמים היו תקינים. לידות קיסריות. בנוסף, יש לי הפרשות לבנות מאז התחלתי עם הכדורים. האם זה אומר שאני לא מכניסה את הכדורים מספיק בפנים? האם זה אומר שהם לא יהיו יעילים? תודה
דימום מסיבי מצדיק פניה למוקד או למיון. הפרשות לבנות לא אומרות שאת לא מכניסה את הכדורים מספיק בפנים או שהם לא יהיו יעילים.