עובי רירית 5 ממ לאחר הזרעה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דר שלום, בעקבות כאבים ושחלות נפולות הגעתי למיון 3 ימים לאחר הזרעה (טיפול בפיורגון ואוביטרל). אמרו לי פה שהרירית בעובי 5 בעוד שיומיים לפני ההזרעה היתה בעובי 7-8. האם אני צריכה להספיד את ההריון? ידוע לי שהרירית אמורה להתעבות ולא להפך. במיון אמרו שזה מוקדם להתעבות ואולי יש טעות באחת הבדיקות. מה דעתך? זו אינדיקציה לכך שאין הריון??
כדי שההודעה תעבור למעלה אז אני מקפיצה
הרירית לאחר הביוץ משנה את המראה שלה, דבר שעשוי בטעות לתת רושם שהרירית "התכווצה".
(מספר מקשר)