מבקשת את עזרתכם
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. בת 36, מחזור לא סדיר. לא נוטלת כרגע תרופות פריון כלשהן. מתלבטת אם להחזיר החודש עוברים מוקפאים שיש לי או שהנתונים לא מספיק טובים ועדיף ללכת להזרעה (כדי לא לבזבז עוברים יקרים). אולטרהסאונד מהיום הראה רירית 6 מ"מ, זקיק 14 מ"מ בצד אחד ו-13 בצד שני. מעבדה - אסטרוגן-500, פרוגסטרון-1.3, LH-20 שאלותיי: 1. האם הרירית דקה מדי ביחס לגודל הזקיק המוביל ולתוצאות המעבדה? מה עוביה הרצוי בשלב זה של המחזור? 2. מתי פחות או יותר צפוי הביוץ (מה הטווח מהיום)? 3. האם בהתחשב בנתונים עדיף לוותר החודש על מוקפאים ולהסתפק בהזרעה? 4. מדוע ה-LH גבוה כ"כ והאם זה בעייתי/מרמז על בעיה? המון תודה מראש! אתם עושים עבודת קודש :)
מבעס... תודה בכל אופן