שאלה לדר זיידמן: הריון בגיל חמישים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 49.5 אלמנה ללא ילדים. כרגע במערכת יחסים אוהבת עם גבר בן 62 עם שלשה ילדים בוגרים. מקבלת ווסת באופן סדיר. בריאה. לפי בדיקות שנעשו סבירות גבוהה שיכולה לשאת הריון. מעוניינת בהריון אך ורק עם ביצית שלי. האם תשקול לעזור לי למרות הסיכויים הסטטיסטים הנמוכים. יש לי פגישה מתוכננת איתך. לא רואה טעם להגיע אם התשובה היא שלילית מראש. בתודה האופטימית
האם יש טעם לבוא לפגישה? ברור לי שהסיכויים נמוכים. אבל לא רואה לנכון לבוא ולשלם על פגישה אם התשובה היא מראש שלילית. תודה