התייעצות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופסור זיידמן היקר מעוניינת להתייעץ איתך לגבי המשך הדרך שלי ושל בעלי להרות. אנחנו מנסים להיכנס להריון כבר שנתיים, הזרע של בעלי חלש ואצלי הכל תקין אני בת 32 ובעלי בן 38. עשינו 2 הזרעות על בסיס טבעי , 2 הזרעות עם הורמונים גונאל אף במינון 87.5 . אני מאוד חוששת להגיע להפריות כיוון שאני לא רוצה לעבור הרדמה מלאה וגם חוששת לקחת מינון יותר גבוהה של הורמונים. אילו דרכים אלטרנטיביות יכולות להיות עבורינו? או שאתה בכלל ממליץ להמשיך לעשות הזרעות? האם אתה עושה הפריות על בסיס טבעי? תודה רבה רבה
אפשר לעשות הזרעות נוספות או לעשות הפריה על בסיס המחזור הטבעי. הרדמה לא הכרחית בטיפול הפריה מאחר והשאיבה היא פעולה נסבלת גם ללא הרדמה, במיוחד אם נמנעים מגירוי שחלתי עז.