לקראת הזרעה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 32 , אם ל2 ילדים מקסימים, שנתיים לאחר גרידה (בוצעה בהריון שלישי). בוצע צילום רחם ופרופיל הורמונלי- תקין. היום- יום 13 למחזור, בוצע US, זקיקים בגודל 100, עובי רירית 9.3 מ"מ. (ללא טיפול הורמונלי). אני צפויה לעבור הזרעה בימים הקרובים, אך חוששת שככל שהימים יעברו על מנת שנשיג זקיק מוביל לקראת ביוץ, כך גם רירית הרחם תתעבה, ואז זה לא יהיה מצב אופטימלי לקליטת הריון. האם חששותיי נכונים? או שגם אם רירית הרחם מתעבה היא עדין יכולה לקלוט הריון? יכול להיות שבמצב של רירית מעובה, מיותר לבצע הזרעה? האם יש הגדרה מסוימת לעובי מקסימלי שיכול לקלוט הריון? תודה על תשובתך.
הכוונה לגודל זקיקים 10 מ"מ
החששות שלך לא סבירים, זאת מאחר והרירית מתעבה בהתאם להפרשת האסטרדיול מהזקיק הגדל והמתפתח ועל כן לא סביר שלא תהיה ביניהם סנכרון.