שינוי בתמיכה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פרופסור זידמן שלום , אני אחרי החזרת עוברים טריים, יום חמישי מאתמול התחיל לי דימום והוא התחזק , עדיין לא נחשב לדימום חזק אבל זה לא טיפות בודדות , התקשרתי היום למרפאה שבה עשיתי את ההחזרה לשאול מה לעשות והאם התמיכה שאני לוקחת מספיקה(אנימשתמשת באנדומטרין ,3 טבליות ביום) הם שינו לי את התמיכה 9 כדורים של פרוגסטרון ביום , האם זה נראה לך תקין, בתשובות שלך לפני ראיתי שאתה לא ממליץ על כדורים סליחה על השאלה הארוכה אבל אני מאוד מעריכה את דעתך תודה מראש
התרופה בשם אוטרוגסטן