שלום פרופסור זיידמן-אי סדירות של הרירית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 25 אחרי הפלה בשבוע 13. כרגע אני כמעט 5 שבועות אחרי ההפלה. סובלת מכאבי בטן ונפיחות מידיי יום. אתמול בבדיקה-נראה רירית לא סדירה. ההריון הסתיים בגרידה...האם יתכן שיהיו שאריות אחרי גרידה? יש לציין כי ההריון הסתיים עקב זיהום במי שפיר. ויש לי חום 37.3 אחרי ההפלה נטלתי פרגליטון במשך כחודש וגלולות. האם זה יכל להיות הסיבה לרירית שלא סדירה?(בנוסף יש לי אנדמטריויזס) לטפל בזה עכשיו?או לחכות למחזור?- אני מאד חוששת כי עברתי הרבה הפלות..וזו היתה הגרידה ה-6 שעברתי בחיי.
לקריאה נוספת והעמקה