דחוף- האם פיספסתי את הביוץ?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לפני הזרעה ראשונה, ללא הורמונים.מחזור סדיר בן 28 יום לרוב. ביום 8 למחזור נראה זקיק 13 מ"מ, E2=377, פרוגסטרון=1.7 ביום 12 למחזור נראה זקיק 13 מ"מ, E2=542, פרוגסטרון=2 היום, יום 14 זקיק 17 מ"מ, E2- 515, פרוגסטרון=3.4 האם הפרוגסטרון הגבוה היום מראה שכבר התרחש ביוץ?? איך זה מסתדר עם גודלו הקטן של הזקיק ? האם ה E2 לא אמור להיות גבוה יותר לפני ביוץ? ואיך מיום 8 ל-12 הזקיק לא גדל בכלל? ושאלה אחרונה- רירית בעובי 5 מ"מ מיום 8 עד היום, לא עולה. יש סיכוי להזרעה עם רירית כזו? מה הטיפול ברירית דקה? תודה רבה וסליחה על כמות השאלות :)