מוטרדת
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יכול להיות שהעוברים שלי לא נקלטים כי אני שמה קרם ברגליים ואז אולי שהרופא עושה את ההחזרה אז הקרם " משמיד " אותם מהריח של הקרם? ? העוברים תמיד נחשבים מאד טובים. הם ממש בחוץ מהקטטר? או שהם מוגנים בקטטר ולא מושפעים מהנעשה אצלי כמו הדוגמא של הקרם או בושם? ? אני מוטרדת כי קיבלתי שוב שלילי . תודה.
שאלתי אם העוברים מוגנים בתוך הקטטר ולא חשופים לכל הריח החזק של הקרם והבושם? כי הם עדינים מאד אז אני שואלת. הם מוגנים? קיבלתי שוב פעם שלילי ונמאס לי כבר אז אני רוצה לדעת מה לעשות ושואלת את כל השאלות האפשריות.