יום 10 אחרי החזרת מוקפאים - HPT שלילית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. היום יום 10 אחרי החזרת 2 עוברים מוקפאים (עוברי יום 2). עשיתי בדיקת הריון ביתית (מאלו שרגישות יותר - מגלות רמות של 25 ומעלה). עשיתי את הבדיקה לאחר 12 שעות בהן לא שתיתי כלל ובשתן ראשון של בוקר. הבדיקה לצערי יצאה שלילית. אני יודעת שבדיקה ביתית אף פעם לא תהיה מדויקת כמו בדיקת דם וכמובן שאעשה בדיקת דם מחר/מחרתיים (יום 11 או 12 להחזרה), אבל - האם להכין את עצמי לאכזבה? מה המשמעות של בדיקה ביתית שלילית ביום 10 להחזרה (12 יום מה"ביוץ")? רק כדי שאדע למה לצפות ואיך להתכונן רגשית... ממה שקראתי, במרבית המקרים בשלב זה הבדיקה כבר מראה פס חלש אבל בכל זאת יש פס... האם בדיקת דם חיובית תהיה בגדר "הפתעה" לאור הנ"ל? תודה רבה!
או שאולי בדיקה ביתית ביום 10 אחרי החזרת עוברי 2 חסרת משמעות? אנא ממך כוון אותי (ברור שאעשה בדיקת דם אבל עד אז...) תודה