תשובות בדיקות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום התחלתי טיפול שלישי של החזרת מוקפאים מיום 4 למחזור שתי אסטרופם ונר אחד אסטרדיול תשובות מהיום-היום ה13 למחזור רירית 4.5 אסטרדיול:3128 פרוגסטרון:0.9 בטיפול שעבר התחלתי אסטרופם ואת הנרות אסטרדיול מהיום ה3 למחזור ועשיתי בדיקות ביום ה8 למחזור והתשובות היו: רירית 8 אסטרדיול:10163 פרוגסטרון:1.6 השאלה שלי היא איך יכול להיות שפעם שעברה אותו טיפול ופחות ימים והרירית הייתה עבה והפעם יותר ימים עם התרופות והרירית כל כך דקה? יכול להיות שהיא הייתה עבה יותר לפני כמה ימים וניהייתה עכשיו דקה? אין לי כוח לחכות עכשיו לחודש הבא מייאש!! אודה לתשובתכם
כל מחזור יש תגובה אחרת, לכן מקפידים כל פעם מחדש על מעקב ולא מסתפקים בנתונים מהחודש הקודם.