צריכה עזרה נוספת בבקשה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בבוקר הפנתי את השאלה המצ"ב: שלום פרופ' זיידמן, בתאריך ה-17.10.13 התבשרנו על בטא 86. בתאריך ה-24.10.13 עשינו אולטרסאונד והודגמה שקית הריון תוך רחמית בקוטר 3 מ"מ ובתוכה שק חלמון. היום (30.10.13) עשינו שוב אולטרסאונד והודגמה שקית הריון תוך רחמית בגודל 6X6 מ"מ בתוכה שק חלמון ועובר עם דופק +, CRL: 1.8 מתאים לשבוע 5+4 (למרות שלפי החישוב אני 6+1) ורשום שמאחורי השקית הודגם איזור היפואקוגני 10X2 מ"מ. מצד אחד אנחנו שמחים כי ברוך השם יש דופק, אבל מצד שני שקית ההריון היתה צריכה להיות יותר גדולה וכך גם העובר. אשמח לשמוע חוות דעתכם. תודה רבה, ועכשיו קיבלתי טלפון שהבטא נשארה אותו הדבר כמו בשבוע שעבר - 1550. השאלה שלי האם יש סיכוי שזה הריון תקין כי יש דופק, ושנית בד"כ בבטא כזאת לא רואים לא עובר ולא דופק... ואצלי ראו. תודה רבה