פרגובריס
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני מנסה למצוא מידע על פרגובריס . מצאתי שבשימוש בתרופה יש יותר ביציות והאיכות יותר טובה וההשתרשות יותר טובה האם זה נכון? האם יש סכנות לשימוש בתרופה זו (הרי היא חדשה יש מידע לגביה) האם עדיף להשתמש במונופור או בפרגובריס. תודה
אני אחרי ניסיון של גונל עברתי לראשונה לפרגובריס. ההבדל בינהן היה שוני בהזרקה עם אבקה שמערבבים אותה עם נוזל ואז מזריקים. המחט טיפה יותר עבה וטיפה יותר כואבת מהמחט של עט גונל אבל הזרקתי לבדי והיה נסבל יחסית. לא הרגשתי שום תופעות לוואי, לגבי הזקיקים אכן הוכפלו לעומת חודש שעבר. נראה שזה עבד עליי טוב יותר מהגונל.
היי דנה תודה על העידוד מקווה שהפעם זה יעזור. ולילוש כן אני יודעת שזה יקר אבל אחרי כל הכספים שאנחנו מוציאות אם זה מה שיביא את התוצאה מוכנה לספוג. אני אמתין לתשובה של הפרופסור
היי פרופסור דילגת על שאלתי....